Сонячний берег ціни, Болгарія забронювати готель, автобус зі Львова Болгарія

У красиву країну Болгарію ми вирушили всією родиною в серпні місяці. Вся сім'я - це я , мій чоловік і синочок . Свого надійного автомобіля не було , чоловік вирішив взяти напрокат у фірмі eavtoprokat.ru . З нервами , насилу зробили візи , і поїхали назустріч теплому сонцю , золотистим піщаним пляжам , прекрасним пам'ятників архітектури. Як радів подорожі маленький Тимко , не описати ! Обіцяв слухатися нас, чи не вередувати , лише б поїхали . І ми поїхали.
Аеропорт Софія зустрів нас великою кількістю туристів , багато з яких говорили російською мовою. Болгари дуже доброзичливі , з нами вони дуже привітні , це і є однією з причин бажання відвідати саме цю гостинну країну.
Прямо в аеропорту чоловік підписав договір про прокат машини симпатичному блондину :) з компанії з оренди автомобілів. До речі , він нам повідомив , що деякі автостради платні, але нам можна не турбуватися , все включено в плату за прокат машини. Далі ми були вільні. Зануривши всі свої речі в класну машину Рено Scenic, попрямували , як і планували , в Сонячний Берег. Здається , в цьому місті є тільки готелі , чудові , доглянуті . Втім, як і дороги вздовж берега. Пляжі тут довгі , кінця і краю не видно. Тимко питав у нас : «А пісок коли закінчиться? ». На набережній встановлено багато кафе , наметів , де продають різну дрібниця . Поки вирішили нічого не купувати , встигнемо. Курорт Сонячний берег виправдовує свою назву , пляж залитий променями сонця , в перший день синочок бігав по ньому туди-сюди. Що добре , він розташований в центрі болгарського узбережжя , пішки ходили до невеликого затишного містечка Несебр , один раз для сина влаштували поїздку туди на паровозику .
 віза в Болгарію
Зупинилися в готелі « Барчело Сонячний берег» , вийшло дорогувато , зате умови шикарні - і сауна , і фітнес центр , дитячий майданчик для дітей. Вечеряли в кафе , недорого , смачно.
Добре подорожувати своїм ходом , ні до чого не прив'язаний. Захотів - сходив на сусідній курорт , або виїхав на екскурсію. Подорож по Болгарії на авто поки нам подобалося. З ранку вирішили їхати в Софію , місто нашої мрії. Дороги прекрасні , скрізь добре видно дорожні знаки , на зеленому тлі білі літери , якщо їдеш по головній трасі , то на синьому тлі. Жалко , не можна розганятися сильно , всередині міста їхали всього 50 км / год , тільки на швидкісних трасах мчали по 120 км / год. І ось позаду Бургас , до Софії їхали по прямій.
По дорозі перекусили в маленькому містечку , по-моєму , назва у нього Казандик , і в Софію приїхали вже до вечора . Думали , в Сонячному дороге проживання , а в столиці ще дорожче. Але не засмутилися , місто то того прекрасний , що просто ходили і милувалися всім. Було вже темно , але ми подивилися Королівський палац , музей Військової історії , і взагалі , стільки красивих будівель тут , просто дух захоплює.
Бронювання Готелю Албена
Тимко втомився і попросився спати. Звичайно , була вже майже північ .
Вранці продовжили екскурсію по столиці. Виявляється , тут є діюча мечеть Баня Баші , вона дуже давня , побудував її архітектор з Туреччини. Побували в парку Борисова Градина , там є гарний ставок , синові сподобалися велосипедні траси , теж захотів ганяти на велосипеді. Але найбільше вразив Собор Невського , чудове будова , і фрески всередині нього.

Легко їздити містом , для туристів , чи що , спеціально встановлені покажчики пам'яток , напрямки , словом, не заблукаєш. Так ми потрапили в Рильський Монастир , що подарував нам незвичайні емоції і непередавані враження . Дуже красиво всередині , приємно було знаходитися там . Далі поїхали в Петрич , стало темно , чоловік їхав не поспішаючи. Заночували в невеликому , але напрочуд затишному і недорогому готелі , він прямо на в'їзді в місто розташоване .
Моєю головною метою було відвідування храму Ванги , я велика її шанувальниця . Чоловікові це не дуже цікаво , а я завжди лікуюся за її рецептами, і мені вони здорово допомагають. І ось невеликий , але красивий храм святої цілительки , з білим хрестом на горі. Мені здалося , що в цьому місці навіть повітря особливий.
 Автобус зі Львова Болгарія
Мрія здійснилася , ми поїхали далі. На ринку купили Тимка всяких фруктів , з'їли кавун , персики , апельсини. Дивитися є багато цікавого , був би час . Навіть по дорозі стільки всього побачиш , анітрохи не пошкодували , що взяли напрокат машину і їдемо куди захочемо. В одному місці спускалися по крутому серпантину , у Тимка дух захоплювало . Це була місцевість Гоце Делчева , а далі побачили греблю і річку , схожу на красиве гірське озеро.
Подорож по Болгарії на авто запам'яталося відвідуванням славного міста Варна , розташованого на березі моря. Пляжі відмінні , син був просто в захваті від білого піску , накупатися і пірнав раз сто. Сходили в парк , нам порадили обов'язково там побувати. Дуже багато різних видів дерев , а повітря смачний , ароматний . Найкрасивіші будівлі , численні музеї , перебували за весь день , ноги вже не тримали . Увечері пішли на музичний фестиваль « Варненське Літо» , дуже цікаво побачити співаків за кордону в одному місці. Музика радує , відчули себе настільки відпочивши , що вирішили приїхати ще раз до Болгарії. Адже багато чого не встигли побачити.