приватний Сектор Поморіє Болгарія, ціни Несебр, Несебр екскурсії, Аквапарк Сонячний Берег

Перший раз в Болгарію.

маршрут : Хмельницкий-Сучава-Сирет-Бухарест-Русе-Варна-Поморие.Поморие-Варна- Балчик - Дуранкулак - Константа- Сучава -Хмельницький .
Хочу розповісти про наш досвід самостійної подорожі до моря. Наш склад двоє дорослих мама (я ) штурман , тато - ( єдиний водій) і двоє дітей (два і вісім років) Машина ВАЗ 21099 з невеликим пробігом близько 50 тис. км.Продолжітельность 17 днів. З 10 червня по 27 червня. І так почнемо . Ідея поїздки народилася після прочитання багатьох форумів. Подумавши трохи і відкинувши всі страхи , ми вирішили спробувати. З працюючих один чоловік, я в декретній відпустці , а значить відпустка має бути бюджетним . Забігаючи вперед , скажу , що в порівнянні з Кримом , де ми відпочивали щоліта , відпустка була більш ніж бюджетний .
    Готуватися до поїздки ми почали ще взимку. Для початку потрібно було визначитися з місцем відпочинку. Прочитавши відгуки мандрівників , вибір зроблено на користь Болгарії. Як кажуть у народі: « курка не птах , Болгарія не закордон » , і немає проблем з мовним бар'єром . Відпустка всього два тижні і запланований на червень місяць , а це ще не сезон (сезон починається з 15 липня). Вибір припав на Поморіє . Сонячний берег або Золоті піски відпали одразу це великі курортні міста з нічним шумом дискотек , а нам потрібен відпочинок спокійніше щоб підходив для дітей. Місто знаходиться ближче до півдня , значить тепліше. Він не великий , ділиться на старе місто і нове місто. У старому місті переважно приватний сектор , в новому готелі .
На сайтах ми почали пошук житла , написали багато листів і отримали відповіді . Але постійно виникало відчуття невизначеності . То не напишуть відстань до моря , то немає кухні , а її наявність необхідно для готування їжі дітям , ну і багато різних нюансов.Еще трохи пошукавши в інтернеті , приймаємо рішення , їхати і на місці шукати житло . Вивчивши карту , мені сподобалася стара частина міста , ближче до набережної.
    Візи робили через турагентство по 55 євро з дорослого і діти 15 євро. Якщо робити через консульство у Києві ( 35 євро- дорослі і діти безкоштовно , з 2013 року візи до Болгарії тільки через візовий центр). З'їздити два рази на Київ ( подати документи і забрати ) майже ті самі витрати , що і через турагентство . «Зелену карту » і страховки купували відразу , на цьому економити не треба. Сума за все страховки склала 600 грн. 60 ( евр )
Підготовка машини.
Сервіс обов'язково , діагностика ходової , акумулятора і т.д. Поміняв лампочки фар на +30 , купив запасних для фар і ліхтарів , вогнегасник , знак аварійної зупинки , жилетку водія , аптечку (так все і катається в багажнику , ніхто не питав ) . На машині тонування стекол ( прикупив лез, думаю на кордоні буду знімати тонування ) , скажу що на туристів уваги не звертають. Навігатор купили китайський « Pioneer » і закачали програму Igo 8 з картами Болгарії , Румунії. Програму і карти закачали відразу у продавця навігатора . При установці програми , треба звернути увагу на установки « POI» ( в картах , сервіс) , це координати заправок , автосервісів , ресторанів і визначних пам'яток і т.д. Якщо правильно закачати , то видає інформацію з точністю до метра.
Збори в дорогу почалися за кілька днів. Я зібрала потрібну аптечку , враховуючи всі нюанси , вона вийшла не маленькою. Надалі практика показала , я помилялася. Багато читала про якість болгарських ліків , але для першої поїздки була морально не готова до експериментів. У машину для дітей у нас був маленький телевізор, що працює від прикурювача і розетки на 220 . Ми вибрали диски з мультиками і фільмами. Дві дитячі подушки і ковдрочку , щоб дітям було комфортно в дорозі. Прикупили плавальних засобів , круги , жилетки , матрац надувний , ще парасольку , килимок пляжний , крему від засмаги. Зібрала дитячу сумку з іграшками , враховуючи пляжний відпочинок треба було відерце з лопаткою (і для дітей було важливо везти його з дому і всю дорогу про це говорити) , На зворотній дорозі таких сумочок було три ! Зібрала невеликий запас продуктів на перші дні. У дорогу купили овочі , фрукти , зробила бутерброди , відбивні , термос з окропом , кава чай , цукор , супи швидкого приготування , для дітей печиво сокі.Сумкі валізи зібрані , чекаємо главу сімейства і в дорогу.
 І так старт призначений на п'ятницю ввечері після роботи . Приймаємо рішення їхати вночі , що б діти більшу частину дороги спали і не сильно втомилися .
Прийшов з роботи в 18.00 , поїв , прийняв душ і за кермо. Не робіть так , перед дорогою треба добре відпочити.
Виїхали о сьомій вечора , а на кордоні були в дванадцятій ночі . Перед кордоном залили повний бак бензину , потім пошкодували , його якість була погане , машина працювала гірше і на кордоні глохла . Таку саму картину ми спостерігали і в інших.
Заправлятися треба кілометрів за п'ятдесят від кордону.
 Обидві митниці пройшли за півтори години. Є один нюанс , на румунському кордоні кілька смуг , для машин Євро союзу і дипломатів це крайній лівий ряд . Виявляється для транзитних туристів теж можна. Нам треба було перебудуватися в нього , але нас насторожило відсутність у ньому якого або транспорту , і ми стали в загальний ряд з румунськими човниками , а вони везуть товар і огляд у них по повній. Ось і втратили купу часів , а коли побачили що кілька машин проїхали ми тут же перебудувалися . Ні в однієї з сторін зайвих питань не було , відзначили паспорта відкрили багажник і щасливої ​​дороги.
На кордоні холод був собачий , а я передні стекла опустив ( читав на форумах , що тонування не видно) , діти на задньому сидінні під ковдрою сиділи. А можна було просто включити світло в салоні і проблема темних стекол відпадає. Але ніхто на кордоні , ні нашої , ні на румунській , не звернув на мої скла уваги.
Тут же на кордоні ми оплатили ровіньетку три євро на сім днів транзіта.За кордоном ми вже були , але машиною їдемо вперше. Почуття були змішані ніч , чужа країна , нові дорожні знаки , всю ніч моросив дощ . Начебто все як скрізь , але що - то не те. Про сон навіть і не думалося , як рукою зняло. Але через годину їзди ми адаптувалися і їхали як вдома , при цьому дотримуючи всі правила . Де то за Сучавою нас зупинила поліція , перевірили права , наявність ровіньеткі , наші паспорти , відкрили задні двері , побачили сплячих дітей , потім багажник , там зверху на сумках лежало дитяче автокрісло , ну думаємо зараз будуть проблеми , чому діти не в них , але на здивування обійшлося. Ламаною російською мовою запитали , звідки і куди побажали щасливої ​​дороги і відпустили. Поки стояли , ми помітили , що зупиняли вони всі машини підряд. Це був єдиний випадок , коли нас зупинила поліція.Где то близько шести ранку ми вирішили трохи подрімати. Зупинилися на парковці біля готелю біля дороги. Поспали дві години, прокинулися , попили кави і знову в дорогу , діти ще спали. Проїжджаючи невелике містечко чоловік зняв з банкомату трохи леї румунських грошей .
Гроші .
Брали готівку і картку Visa (гривня - євро). Розраховувалися карткою на заправках і супермаркетах в Румунії та Болгарії. Чи не виникає проблем з пошуком обміну валюти.
  Проїжджаючи всю Румунію погода була поганою , часто моросив дощик , дув сильний вітер , температура була не більша 17 градусов.Поетому частих зупинок не робили , і тільки ближче до болгарського кордону погода налагодилася . Бухарест об'їжджали по об'їзній . Ця ділянка була найгіршою дорогою за всю Румунію . Покриття не дуже , великий трафік , багато фур , замість узбіччя бордюри , обігнати складно. Ось і тяглися по ній більше години.
Об'їзна . Це окрема тема. Світлофорів на перехрестях немає , одні знаки « STOP ». Перехресть багато. Побачив циган на узбіччі продають всяку маячню , на всякий випадок підняв скла. Проїжджав перехрестя за методикою « подивився на ліво , подивився на право і швиденько проскочив ». Була субота і багато городян виїжджають з міста , звідси і пробки.
 Хочу сказати про дороги Румунії , вони відмінні , чотири смуги , хороше покриття , немає узбіч , але є кишені (стоянки ) , в міру наближення до них стоять застережливий знаки. Все начебто чудово , але обмеження швидкості 50 км / год в населених пунктах не дає можливості розігнатися , так як села розташовані приблизно в парі кілометрів один від одного. А поліцейських з радарами зустрічали дуже часто , не дивлячись на субботу.

Ближче до обіду ми були на болгарському кордоні ( Русе ) . За міст через Дунай заплатили на румунській стороні 9 лей . Проходження двох кордонів зайняло приблизно сорок хвилин. За болгарську віньєтку заплатили 14 євро за дві неделі.І поїхали далі , до моря. До Варни їхати було легко , машин мало , населених пунктів практично немає , покриття трохи гірше румунських доріг , але краще наших . Заправлялися один раз бензин трохи дорожче (приблизно гривень 15 ), правда якість краще. Кілька разів зупинялися , даючи дітям побігати і собі відпочити . Варну проїхали швидко , ніде не блудили , благо навігатору . А взагалі нас він жодного разу не підвів всю дорогу їхали по запланованому маршруту . Після Огляду і до Сонячного берега почалися серпантини , дітей укачало.

mag ( 4 ) Поморіє ( фото з ​​інтернету)
pomorie - veiw - 2000x1500Поморіе ( фото з ​​інтернету)
   У Поморіє ми приїхали ввечері початок восьмого . Пошуки житла зайняли півгодини , це ще не сезон і вивісок про здачу житла не було. Ми дивилися на вподобаний нам будинок підходили і питали. У результаті знайшли квартиру недалеко від моря метрів 100-150 . Одна велика кімната , окремо кухня , з душовою кабінкою і двома балконами. У кімнаті кондиціонер , телевізор , одне велике ліжко і дві полуторки , шафа , комод , холодильник. У кухні кухонний куточок , газ плитка , ліжко , шафа і м'який куточок. На кухні є необхідний посуд. Номер нам дуже сподобався , єдине бентежив третій поверх. Але пізніше ми це оцінили. З нього відкривався вид на море , і вранці ми чули крики чайок.
 Від з нашого вікна
            За номер на добу попросили 50 левів , це приблизно 25 євро. Вивантаживши речі з машини , ми прийняли душ і відправилися в кафе повечеряти. Господиня дому васелина проводила нас в найближче кафе , рекомендувала його нам як недороге і з смачною їжею. Знаючи , що порції в Болгарії дуже великі , ми замовили всього по не многу , два перших (після дороги хотілося супу) , один салат два других , хлібні коржі , сік і сто грам ракії . Рахунок нас здивував було близько 7 євро.
Поморіє пляжпоморіе пляж
Ми вже знали , що буде не дорого , але не настільки. Спати лягли близько одинадцяти . Руки ноги голова все гуло від утоми. Ще б добу в дорозі , ще і ніч, і чужа країна , постійне напряженіе.В неділю почався наш перший день відпочинку. Щоранку, даючи дітям виспатися , ми не поспішаючи снідали і йшли на пляж. Потім у спеку йшли на обід і сон , і після сну до вечора знову йшли до моря.

відкрити візу в Болгарію

Сніданок я готувала сама , на обід ми ходили в кафе , їли супи Пелешко (це курячий суп з м'ясом і вермішеллю ) , дуже сподобався нашим дітям вони тільки його і їли , для себе ми брали щоразу різні , хотіли спробувати все. Супи коштували від 1,96 лева до 2,2 . Ще завжди салати і пиво , соки. Обід обходився нам від 7 до 15 лева. Причому все завжди було свіже і смачне. Вечеряли ми вдома , або в кафе , в залежності від настрою і планів на Вечір. так майже щодня. Але іноді були ісключенія.Хочу сказати кілька слів про болгарської кухні. Болгарія це країна здорової їжі. Нам вона сподобалася , перші страви як домашні . Великий асортимент м'ясних страв , овочі , особливо болгарський перець ( чушки ) , це казка . Його фарширують і бринзою , і м'ясо , і сиром , грилі , тушкують , запікають. Тепер я розумію , чому його називають болгарським . Багато різної смачної випічки , це млинчики ( Паланичко ) , пончики ( понічкі ) , їх подають з шоколадом , джемами і всілякими наповнювачами , все це посипають пудрою , смакота. Молочна продукція це щось особливе. Сири ( кашкавал ) , бринза ( сирені ) , кефір ( кисло мляко ) в нього додають дві бактерії. Одна з них згодом була названа Lactobacillus bulgaricus , а інша - Streptococcus Thermophillus . Ці дві бактерії і є основа болгарського кислого молока. Нам розповідала васелина , що болгари , п'ють його кожен день для зміцнення імунітету. Я теж кожен день купувала його , і кожного разу різне. Часто ми їли піцу , один шматок 2 лева , ціла 10 . Сподобалося те , що всі продукти натуральні , смачні і недорогіе.

Поморіє .
житло:
Зграї (кімната ), студія ( кімната з кухонним куточком ) , апартаменти ( квартира) . Такі оголошення висять майже на кожній хвіртці , так що знайти житло не проблема.Парковка біля будинку безкоштовна . Помити машину можна тут же , ніхто не заперечує. Проблем з крадіжками немає ! Пару раз забував закрити машину , вранці приходжу все на месте.Знакомий відпочивав в цьому місті , припаркувався в місті в недозволеному місці і пішов гуляти (ну як у нас це робиться) , приходить а машини немає . Прибігає в поліцію : «машину вкрали » , а йому кажуть: «Машина стояла в недозволеному місці , сплатите штраф і заберіть з штраф стоянки ». Гуляти по місту ввечері можна спокійно і якщо озирнутися то можна побачити машину поліції або жандармерії , які спостерігають за порядком в місті. Найголовніше не бачив п'яних , хоча ресторанів і кафе предостатньо .
 Раннє Бронювання Несебр

У центрі міста багато ігрових майданчиків для дітей , є безкоштовні , є платні машинки , вони стоять біля магазинів , садішь дитини кидаєш монетку і всі задоволені.

На центральній вулиці багато вуличних музикантів , артистів. У центрі розташована будівля розвитку творчості , там проходять різні конкурси та виступи колективів. У період нашої відпустки проходив конкурс хорового співу , конкурсанти з України , Росії , Румунії , Білорусії , Болгаріі.

Поморіє це старовинне рибальське місто . З лівого боку розташований міський пляж , а з правого причал для яхт і рибальських човнів.

Пісок на пляжі темний за високого вмісту заліза , пляжі широкі , чисті , щоранку прибирають. . Водні скутера , човни , катаються в метрах сто від берега в спеціальній смузі що забезпечує безпеку відпочиваючих. Рятувальники працюють до шостої вечора , цілий день бігають і свистять на туристів , які так і норовлять поплавати за буйками .

ціни Сонячний Берег інфраструктура
 На пляжі багато росіян, українців , білорусів , румунів , ще зустрічалися поляки і чехи , але їх дуже мало. Мовного бар'єру при спілкуванні немає , болгарська мова зрозуміла , якщо вони розмовляють повільно , можна дивитися їх телебачення і навіть читати газети. А ось деякі назва магазинів викликають веселощі , наприклад: « Потвора » , це модний магазин для жінок.

Обслужіваніе в магазинах викликає захоплення , якщо батьки зайшли і вибирають покупку то продавці будуть грати з вашими дітьми , дарувати якісь дрібниці , головне щоб діти вас не відволікали . Ставлення до дітей приклад для наслідування , ніхто не кричить , не сварить .
В один з днів граючи з дітьми на море , я потягнув молодшому синові ручку. Дитина плаче , рукою поворушити не може , я в шоці , дружина в шоці. Збираюся їхати в лікарню ( страховки є). Це трапилося у суботу ввечері , як працюють медичні заклади ми не знаємо. Підійшла господиня , розповіли що трапилося , вона каже , почекайте і пішла кудись. Приходить , і каже , беріть дитину йдемо , по дорозі дізнаємося що йдемо до людини який все життя пропрацював тренером з боротьби. Приходимо , сидить такий добрий дядько , взяв дитину дві -три маніпуляції руками і все говорить , можете йти , завтра ручка вже хворіти не буде. Ми хотіли віддячити йому , але наша господиня сказала , що крім шоколадки він нічого не візьме. За всю нашу поїздку були різні випадки , і завжди нам траплялися добрі й чуйні люди.
Як у будь-якому туристичному місті багато сувенірних лавок , магазинів з іграшками , пройти мимо з дитиною і нічого не купити , сложно.В цьому маленькому курортному містечку є свої достопримечательности.Одной з головних є діючий чоловічий монастир Святого Георгія Побідоносця , Церква Преображення Господнього ще одна святиня , побудована в 1763-1764 роках , (вона розташована біля самого берега) , храм Різдва Пресвятої Богородиці , музей солі. Поморіє є національним морським бальнеологічним центром , він відомий своїми унікальними лікувальними грязями. Саме завдяки лікувальним грязям і озерам , Поморіє сьогодні сильно популярний у туристів. За містом знаходиться цікава фракийская гробниця IIIв .
Два рази ми з'їздили в Бургас в супермаркети . До нього всього 10 км . Васелина - наша господиня давала нам свою дисконтну картку для знижки , і ми зробили хороші покупки. Болгарські ціни нас радували. Дітям купували одяг , взуття . Для старшого сина багато речей взяли. До першого вересня він був одягнений. Молодшому більше з солідарності . Ну і себе теж побаловали обновками . Коли вдома ми порівняли з нашими цінами , то зрозуміли , що половину грошей секономілі.Домой ми купили вино , сир , солодощі ( лукум , цукерки ) , болгарську косметику з троянди , варення з троянди , сувеніри в подарунок , магнітики , пиво і звичайно ракію .  Святий Влас ціни

Один раз ми звозили дітей в аквапарк в Сонячний берег. Їхали в другій половині дні , після обіднього сну . Було дуже жарко , і я не хотіла , щоб діти цілий день смажилися на сонці. Аквапарк всім сподобався , були гірки різної складності і для дітей і дорослих , навіть міні зоопарк був . Вхідні квитки 38 лев на цілий день , і 19лев на підлогу - дня для дорослого, і 28 лев і 14 лев дитячі . У минулому році в Криму в аквапарку сума була більшою. Поморіє приватний сектор
 Ми відвідали Несебр.

1 коментар:

1. Я порекомендую будь-кого, хто шукає кредит для бізнесу, містеру Бенджаміну, який допоміг мені позику на чотири мільйони доларів США для запуску мого бізнесу, і це було швидко. При отриманні позики у них було дивно, наскільки легко їм було працювати. безпечний. Це, безумовно, був позитивним досвідом. Уникайте сюди шахраїв і зв’яжіться з містером Бенджаміном Он. 247officedept@gmail.com. WhatsApp ... + 19893943740. якщо ви шукаєте кредит для бізнесу.

Гаряча пропозиція

Okean Tyr's Photo

New photo posted in Okean Tyr: 'MADARA 4* – 287 євро/особа Тури в Болгарію⛱ 💢завдаток – 15%, решту сплачуй за 14 днів до виїзду❗️ 🏨MA...